کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان مراغه
فرمانده انتظامی مراغه خبرداد :

کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان مراغه

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر گفت : درصد جریام ارتکابی در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است .

 فرمانده انتظامی مراغه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کاهش جرایم در مراغه گفت : امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد در کاهش جرم در حوزه های مختلف انجام گرفته است .

سرهنگ رضا اصلانی فر افزود : ۸۵ درصد سرقت های اتفاق افتاده در شهرستان در طول ساله گذشته کشف و مجرمان به مراجع قانونی معرفی شدند .

وی خاطرنشان کرد : در زمینه قاچاق اقدامات خوبی در زمینه کشف انواع البسه قاچاق ، ریسیور ماهواره ، لوازم خانگی ، وسایل الکتریکی و … انجام گرفته است .

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر اولویت کارهای فرهنگی بر اقدامات پلیسی در این فرماندهی تصریح کرد : در شرایطی که دشمنان از همه ابزار موجود خود برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند، لذا کار فرهنگی و افزایش آگاهی های مردم باعث خواهد شد این توطئه ها همواره با شکست روبرو شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت : اولین اقدام پلیس در این شب، اجرای برنامه های فرهنگی است و می طلبد که مردم و خانواده ها با پلیس همکاری مشارکت لازم را داشته باشند .

اصلانی فر افزود : ماموران انتظامی مراغه از ماه های قبل برخورد با وارد کنندگان و توزیع کنندگان وسایل محترقه خطرناک را تشدید کرده است.

وی ضمن درخواست همکاری از خانواده ها افزود: والدین نباید برای شادی خود، دست به وسایل و کارهای خطرناک بزنند و تنها حضورشان در کنار فرزندان و یا انجام نورافشانی در این شب کافی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 اسفند 1395برچسب:, | 11:48 | نويسنده : شهروند مراغه ای |